Elcserélhetem a rendelésemet?
Ha hibás vagy sérült terméket kap, kicserélheti megrendelését.
Ilyen esetben a megrendelést vissza kell küldenie nekünk. A hibás háttérképek helyett újakat gyártunk és küldünk Önnek ingyenesen.
Figyelem! Kérjük, hogy a tapétát átvételkor és a felragasztás előtt gondosan ellenőrizze, mivel a falra ragasztott tapétát nem tudjuk kicserélni. Kérjük, ne feledje továbbá, hogy 14 nap áll rendelkezésére a visszaküldésre.
Hibás terméket kaptam. Mi a teendőm?
A tapéta kézhezvételét követő 14 napon belül élhet a csere- vagy visszaszolgáltatási jogával. Ehhez vegye fel velünk a kapcsolatot postai úton. Menedzserünk elmagyarázza, hogyan kell eljárni ebben az esetben.
Hogyan készítsek visszatérítést?
Az áru átvételét követő 14 napon belül visszatérítheti a megrendelt pénzét, ha hibás vagy sérült terméket kapott.
Ehhez kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot postai úton. Ügyvezetőnk elmagyarázza, hogyan kell eljárni ebben az esetben.
Melyik termék tekinthető hibásnak
Az alábbiakat kell hibásnak tekinteni:
- háttérképek, amelyek különböző színűek a különböző csempéken;
- sérült vagy szakadt tapéta;
- hiányos megrendelést kapott;
- megkapta a képet, amelyet nem rendelt meg.